II Aniversariu la Xusticia

Celebramos dos años d’autoxestión. Ven a compartilos con nós.

Xueves 19, a les 19 hores: Charra “La Hestoria criminal de la Iglesia Católica” al cargu de Julio Reyero.

Vienres 27, a les 19 hores: Presentación del colectivu feminista y llibertariu “Muyeres Llibres”. Tres la charra la nuesa compañera May amenizará la velada cola so guitarra y voz.

Sábadu 28, a les 19 hores: Mesa Redonda entornu a la Minería cola participación de Antón Savedra sindicalista, Köhler Holm-Detlev profesor de la universida d’Uviéu y trabayaores de la CNT na Compañía Minera Ástur-Lleonesa y HUNOSA.

A les 21 hores: Música a cargu de Voronka Balkan Tripers y pinchoteu.

Xueves 3, a les 19 hores: Charra con Marco “Punk, poesía y fanzines en Colombia”

Nos visita Marco con su valija de fuego. Viejo conocido, que hace ya años convivió con nosotros al verse forzado a exiliarse a Asturias por su lucha anarquista. Con sus vivencias nos abrió los ojos a una realidad mucho más cruda de la que vivíamos a principios de siglo en Europa.
Trae dentro, de la valija, un libro de Giovanni Oquendo, punk que a finales de los 80, por las empinadas calles del barrio Castilla de Medellín, caminó, siendo un poeta maldito que plasmó la esencia del punk en sus textos. Sus versos forjados en la calle expresan toda la angustia y la desazón de vivir en una ciudad consumida por la violencia y donde la única ley que se respeta es la de vivir extremo para morir joven y, de ser posible, dejar un cadáver hermoso.
La mente de Giovanni era una perturbadora e incontenible máquina creativa. No solo escribía poemas, manifiestos y obras de teatro. También pintaba cuadros, hacía ilustraciones y tocaba el bajo en un banda llamada Desadaptadoz, todo de forma empírica, hecho por el amor al arte y al ejerció de crear. El grupo fue fundado en 1987 y se caracteriza por su puesta en escena teátrica y performática, y por la crudeza de su sonido inspirado en las ratas y el mugre que cubren las calles. Giovanni tenía una sensibilidad especial para ver y entender el mundo, su pluma atormentada rememora los amargos versos de Baudelaire, Rimbaud y Bukowski. Escribió decenas de textos pero muchos quedaron perdidos en el tiempo y el espacio. La editorial y librería La Valija de Fuego buscó y recopiló varios de sus poemas sobrevivientes, el resultado lo podréis ver el jueves 3 de Mayo en La Xusticia.
También nos presentará “REFRACTARIOS: Ruido y Fotocopias”, fanzine que nace de una investigación que hizo el señor Vórtice Rebel para la Biblioteca Nacional de Colombia sobre la historia del fanzine en Bogotá y Medellín a través del punk.

Fanzines, punk, poesía, anarquismo, luchas en Colombia.

Martes 8, a les 18 hores: Homenaxe a los que llucharon pola idea.

18:00 Barros (onde la gasolinera) delantre la placa a Higinio Carrocera diranse unes pallabres dexaremos unes flores y tocaranse un par de canciones a la gaita.

19:00 Na Xusticia, Carmen García profesora de historia na Universidá d’Uviéu dará una conferencia sobre la historia del movimientu anarquista na Felguera.

Esti 8 de mayu fai 80 años que fusilaron a Higinio Carrocera. Queremos n’esti día recordar a toles persones de La Felguera que dieron lo que tenian, munchos d’ellos la vida mesma, lluchando por un mundu nuevu. A los que llucharon contra les dictadures de Primu de Rivera y Franco, contra’l facismu pero tamién llucharon contra la republica burguesa. A los que creyeron na idea llibertaria, a los que nunca pudieron torgar y que solamente la muerte pudo dir apartandalos del camín. Pa nun escaecer tola sangre que se vertio y pa que mos sirvan de exemplu y guia a los que siguimos, imperterritos, lluchando contra vientu y marea hasta la emancipación total de la clase trabayaora.
¡Pol colectivismu, pol comunismu llibertariu, pola anarquía!
¡Puxa la xente revolucionariu de La Felguera!

This entry was posted in ACTIVIDADES. Bookmark the permalink.