Nin guerra ente pueblos nin paz ente clases

(Ast)
Tamos en guerra.
Faiye falta al sistema capitalista. Pa que unos medren y medren ye necesario quítanoslo a otres. La tierra da lo que da pero l’ansia capitalista nun hei quien lu fartuque. Ye una guerra ente pueblos y ye una guerra ente clases y perdemos nes dos.
Nun paren de menguar los combustibles y nos países que los hei tienen la guerra picando na puerte. Irak, Kurdistan, Siria,  Libia, Ukrania, Rusia… ye solo l’entamu. Lo que tenía que facelos ricos ye lo que los ta llevando a la ruina. El cantar de siempre, pa munchos escombru y muerte pa unos pocos perres asgaya.
Equí, de momentu, nun mos caen bombes, pero vamos pagar la guerra igualmente. El llar, la lluz y l’agua, la comía, la calefacción too de lo que nun poemos prescindir ye bueno pa que ellos faigan fortuna.
¿Qué vamos esperar de partios políticos que nun manden ni en so casa?  Menos entovía de la comunidá europea siempre s’allugó al capital financieru. ¿Pue contase acasu colos sindicatos apesebraos, tremaos de lliberaos que nun miren más que pa ellos?
Nun te fai falta acolumbrar mui llueñe pa topar solución. La solución ta nes toos manes. Nes manes de la clase trabayadora que ye la que fai furrular el mundu. Eses manes que dan de comer a tantu parasitu entantu pa casa lleven poco más que pa dir tirando. Eses manes tienen de xunise a otres manes. D’igual a igual. Tienen que construyir organizaciones horizontales, tienen qu’aconceyar, tienen qu’entender el federalismu y el feminismu de clase, tienen que trabayar n’apoyu mutuu y autoxestión. Eses manes naguen pela acción directa, per salir a la cai y poner pates p’arriba tolo que faiga falta y más.
Tate seguru. Les nueses manes son les úniques que puen tornar el camín pol que mos lleven. Facer un mundo nuevu, pa toes. Pa les d’agora y les que vienen detrás. Nun ye solo una necesidá ye imprescindible si nun queremos que mos desanicien y mos metan onde nun se pue salir.
Y esa emancipación total o la facemos la clase trabayadora o nun la fai nadie. Alantre, que va tiempu que va siendo hora.
(Cast)
Estamos en guerra. Porque así lo requiere el sistema capitalista. Porque para que unos acaparen sin fin es necesario desposeer a otras. Los recursos son limitados pero el ansía de beneficios no.  Una guerra entre pueblos y una guerra entre clases y en ambas vamos perdiendo.
Los combustibles fósiles van llegando a su fin y los países, ricos en ellos, tienen la guerra llamando a su puerta. Irak, Siria, Kurdistan, Libia, Rusia, Ukrania… son solo el principio. Lo que debía ser una riqueza para los pueblos se ha convertido en causa de su ruina. Para muchos muerte y destrucción, para unos pocos inmensos beneficios.
Aquí  no llegan las bombas, de momento,  pero la guerra la vamos a pagar las de siempre también. Las necesidades básicas son perfectas para especular, no se puede prescindir de ellas. Así la vivienda, la calefacción, los alimentos,  la luz y el agua, todo está inmerso en una espiral inflacionista en la que nuestros salarios no hacen otra cosa que mermar respecto a los precios.
La respuesta no la podemos esperar de los partidos políticos españoles, ni siquiera tienen las riendas del estado, mucho menos de una comunidad europea siempre plegada a los intereses del capitalismo. Tampoco vendrá de unos sindicatos que son meras empresas de gestión, con miríadas de liberados interesados únicamente en mantener sus privilegios.
La solución está y siempre estuvo en tus manos. En las manos de la clase trabajadora. Esas manos que mueven y construyen el mundo, esas manos que laboran para producir la riqueza de otros mientras no alcanzan a llevar más que un mísero sustento a casa. Esas manos unidas con otras manos, de igual a igual. En organizaciones horizontales, practicando el apoyo mutuo y la acción directa. Esas manos que entienden el  federalismo, que creen en un feminismo de clase, que tienen que salir a la calle y poner patas arriba todo lo que haya que poner y más.
Ten la certeza, nuestras manos son las únicas que pueden salvar el mundo, para los de ahora y los que vienen detrás.  Traer un mundo nuevo, para toda la humanidad, no solo es necesario es imprescindible.  Antes de que nos arrastren a la extinción.
Y esta emancipación total será obra de la clase trabajadora o no será. Adelante que es hora.
Esta entrada fue publicada en CNT. Guarda el enlace permanente.